Метод на провеждане: Присъствен
Продължителност: 5 дни
Придобиите знанията и уменията, които са Ви необходими, за да сте в състояние да поддържате Windows 8.1 Операционна система и Windows Server 2012 R2 мрежова среда. Това обучение е предназначено за ИТ специалисти, които имат опит с Windows устройства и които работят като Windows Enterprise Desktop Support техници (EDSTs) в Tier 2 среда. Чрез това, водено от инструктор, 5 дневно официлано Microsoft обучение, включващо богат набор от практически обучения, Вие ще се научите как да използвате ключовите компоненти на Windows при отстраняване на неизправности в системата. Как да идентифицирате и разрешавате проблеми с мрежи, Windows Store приложения, сигурност, групова политика, Internet Explorer, Отдалечен достъп и поддръжка на мобилни устройства.
Това обучение използва нови версии на Desktop Optimization Package (MDOP), Application Compatibility Toolkit (ACT), Windows Performance Toolkit (WPT), Microsoft Message Analyzer и е първото обучение, което използва популярния Sysinternals инструмент, както и много други инструменти. Това обучение помага на кандидатите да се подготвят за изпит 70-688, MCSA: Supporting Windows 8.1.
Това обучение е предназначено Enterprise Device Support техници, които предлагат второ ниво (Tier 2) на поддръжка за потребители, които използват компютри и устройства под Windows в средни до големи организации и са част от Windows домейн. Enterprise Device Support техниците са опитни ИТ специалисти, които се фокусират върху широк спектър от техничски въпроси за системи, устройства, облачни услуги, приложения, мрежи, използващи Windows операционна система, както и хардуерна поддръжка. Основни отговорности включват, решаване на технически проблеми свързани с:
Техниците трябва да съчетават умения за решаване на проблеми и вземане на решения, както и да разбират из основи бизнес средата. Те вземат предвид всички бизнес и технически изисквания и ограничения, на базата на които изграждат логически подход към ситуацията. Enterprise Device Support техниците носят основната отговорност за поддръжка на компютри и устройства, инсталиране и тестване на приложения, както и извършване на необходимите промени.
Това обучение подготвя студентите за изпит 70-688.
След завършването на това обучение, участниците в него ще могат да:
Преди да вземат участие в това обучение, участниците трябва да имат:
Искате да научите повече ? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/4475 111.