Метод на провеждане: Присъствен
Продължителност: 3 дни
Това 3-дневно, водено от преподавател обучение, е предназначено за ИТ специалисти, които имат опит с Windows XP и Windows Vista, които работят като Enterprise Desktop Support техници в Tier 2 support environments. Целта на обучението е да научи тези хора как да поддържат Windows 7 операционна система и да разрешават troubleshooting проблеми в Windows 7 и Windows Server 2008 R2 мрежова среда.
Това обучение ще помогне на участниците в него да се подготвят за 70-685.
EDSTs са опитни специалисти по информационни технологии, чиято работа се съсредоточава върху широк спектър от десктоп операционни системи, десктоп приложения, мобилни устройства, мрежи и хардуер. Те имат технически опит, опит в разрешаването на проблеми и вземането на решения. Освен това, трябва добре да разбират своята бизнес и техническа среда, за да разрешават бързо казусите, възникнали във връзка с поддръжката.
EDSTs са отговорни за поддръжката на PC десктопи, инсталирането и тестването на line-of-business приложения на компютрите на крайните потребители и физически правят промени в потребителски настолни компютри.
EDSTs са използвали предишна версия на Microsoft Windows desktop операционни системи и имат опит с Microsoft Windows Server операционни системи. Професията им изисква от тях да бъдат в крак с новите версии и обновления на технологиите. Те използват EMS/PowerShell скриптове за рутинни задачи и операции. EDSTs вършат повечето задачи по управление на сървъра дистанционно, използвайки Terminal Server или други административни инструменти, инсталирани на техните локални работни станции.
След завършването на това обучение, участниците в него ще могат да:
Освен споменатия професионален опит, участниците в обучението трябва да имат следните технически познания:
Искате да научите повече ? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/4475 111.